reklama

Prečo?

Prečo?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Prečo musí byť láska taká zložitá?

Prečo niekto ľúbi večne a druhý nie?

Prečo patrím k tým prvým?

Myslím, že je to lepšia skupina...

A veľakrát šťastnejšia...

Veľakrát smutnejšia...

Áno, ľúbil ma... Viem to, cítila som to...

Ale kde, kedy a prečo nastal obrat?

A taký ťažký...

To mi asi nik nepovie...

Nikoho to nezaujíma...

Každý má svoje problémy...

Ja im to nezazlievam...

Prečo ma už neľúbi?

Čo sa stalo?

Čo som spravila?

Kde nastala chyba?

Tvrdil, že to nie je moja chyba...

Ale že mi chýbala vášeň...

A to potom nie je moja chyba?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tvrdil, že ma už neľúbi...

Ale že ma má veľmi rád...

Tak ale prečo?

Tvrdil, žeby sa lepšie cítil ako môj kamarát...

Ale ja sa tak lepšie necítim...

Nejde mi to ľahko, tváriť sa:

 ,, Čau, ako sa máš?"

A nepohladiť ho už nikdy viac...

(po tej krásnej tvári, jemnej pokožke)

A nepobozkať ho už nikdy viac...

(na tie úžasné pery, ktoré ma tak krásne bozkávali)

A nepohrávať sa s jeho vláskami...

(také jemné, krásne, proste jeho)

 A nedržať ho za rúčku...

(takú jemnú a zároveň silnú)

A nepovedať mu tie krásne slovká...

 (,, Ľúbim Ťa..."i keď je to ťažké, lebo je to ešte stále také silné...)

A nikdy nepočuť tie dve slovká, tak nádherne znejúce z jeho úst...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

(,, Ľúbim Ťa..."tak mi chýbajú)

Nehnevám sa, nie som sklamaná, neznenávidela som ho...

Stále by som toho nebola schopná, bo ho stále ľúbim...

A tak strašne moc...

Milujem ho...

A neviem či ma to niekedy prejde...

Ja jen dúfam, že prejde, bo viem, že sa to nezmení...

Tvrdí, že ho to mrzí, ale je to nezvrátiteľné...

Som tak veľmi smutná...

Necítim bolesť ani zradu, iba smútok a žiaľ...

Smútok, lebo mi chýba...

Žiaľ, lebo som ho stratila...

Stratila som to, čo najväčšmi milujem...

To je najväčšia strata...

Skôr by som stratila samu seba ako jeho...

Ale nestalo sa tak...

Stratila som jeho...

A tým som vlastne stratila aj seba...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Lebo som sa našla v ňom...

Našla som po toľkých rokoch samu seba...

A nie v sebe...

V ŇOM...

V mojej láske...

V mojom zlatku...

V mojom srdiečku...

V mojom miláčkovi...

Už je to jen kamarát...

Už je to jen ...

(nenapíšem meno...)

Je to ťažké...

Veľmi ťažké...

Ale jen pre mňa...

On je teraz šťastný...

Ja som smutná...

Vtedy som bola ja šťastná a on smutný...

Karta sa obrátila...

Smútok sa preniesol...

Niektorí vravia:,, Hore hlavu, to je začiatok niečoho nového, krajšieho..." 

Ja vravím, že je to Koniec toho krásneho...

Ale chcem im veriť, chcem nájsť lásku, šťastie, to niečo krajšie...

Ďalší vravia:,, Na to treba čas..."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale koľko času?

Nechcem sa trápiť večne...

Ale nechcem, aby som zabudla...

To sa nedá...

Bolo to krátke, ale pre mňa tak dlho...

Bolo to krátke, ale pre mňa tak krásne...

Bolo to krátke, o to je to teraz bolestnejšie...

Na čo je teda láska?

Aby sme sa trápili alebo na to, aby sme boli šťastní?

Aby sme milovali, alebo aby sme nenávideli?

Srdiečko neplač, lebo to uvidia očká a začnú tiež...

Kašli na to, netráp sa...

Musíme žiť ďalej...

Neboj sa, nájdeme to...

A budeme šťastní...

Nájdem lásku a zostane mi krásna spomienka...

Chcem tomu veriť... 

Dominika Kosmálová

Dominika Kosmálová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajné dievča, ktoré ma rado život, ľudí, rada sa usmievam. Milujem úsmev a ľudí, ktorí sa usmievajú. Však prečo neurobiť tento svet krajším, keď to ide tak ľahko? Jedno malé, príjemne a úprimné gesto... Vyskúšajte ho a uvidíte, že zlepšíte náladu nejednému človiečiku... :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu