reklama

O mne

O pocitoch, náladách... Prosto o mne...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Ľudia robia veľa vecí. Dobrých aj zlých... Ale podľa čoho zistím, čo je dobré a čo zlé? A podľa čoho to zistia ostatní? Majú na to nejaký kľúč? Návod? Asi ťažko... Nemyslím... Každý si žije po svojom... Tak prečo sa teraz vo svojom vlastnom živote cítim tak cudzo? Ako by som to ani nebola ja... Kto som? Aká som? Robím to, čo chcem? To, čo mám rada? To, čo ma robí šťastnou? To, čo ma napĺňa? Momentálne nie... Nemám šancu, nemám možnosť... Vzali mi ju... Tak rýchlo, náhle, bez opýtania. Som len telo bez duše. Ani srdiečko neviem, či mi bije. Bije. Ale pre koho? Má pre koho? Chce to? Chce pre niekoho biť? Chcelo... Predtým... Pred koncom toho krásneho sna... Sna, ktorý sa stal skutočnosťou... A skutočnosť sa mení každou chvíľkou, každým okamihom. Už som to zistila... A moje srdiečko aj dušička tiež. Je utrápená, smutná... A zároveň dúfajúca, že toto nie je konečný stav. Že toto nie je cieľ, pre ktorý žije. Že bude ešte niečo krajšie, lepšie a hlavne vážnejšie. I keď toto bolo to najkrásnejšie, najlepšie a najvážnejšie, čo som kedy zažila. Bola to najkrajšia časť môjho života. A dúfam, že nie posledná taká. Škoda, že je to len minulý čas. Minulosť. Krásna, vzácna, pri tom tak vzdialená... Minulá... Teraz je prítomnosť. Bezútešná, smutná, ťažká a tak blízka, prítomná. A budúcnosť. Kedy to bude? Zajtra? Však zajtrajšok bude taký istý ako dnešok. Jasné s malými odchýlkami... Nebudem mať tak málo vyučovacích hodín, ani to isté sa nebudem učkať, ani to isté papať. Ale pocity, nálady a stavy môjho srdiečka a dušičky budú také isté... Budem sa tak isto cítiť... Je to smutné, ale je to tak. Kedy sa to zmení? A hlavne prečo? Treba to zmeniť? Kto to chce? Ja... Zmení sa to? Neviem... Prečo to chcem? Lebo sa nechcem trápiť. Chcem žiť svoj život, tak ako chcem ja... Žila som ho tak... Naučila ma to jedna osôbka môjmu srdiečku najbližšia a stále asi ešte dlho bude... Ale potom mi to vzali. Zavreli mi predtým dvere. Nepustili ma viac späť. Už sa nepýtam prečo. Nedozviem sa odpoveď. A chcem ju? Už nie. Už ju nepotrebujem. Nechcem sa trápiť. Nechcem na to myslieť. Chcem byť šťastná. Chcem. CHCEM! Uvidíme. A teraz si tú šancu chcem vziať späť. Sama. Nikomu už potom nedovolím, aby mi ju vzal. Chcem žiť tak, aby som bola šťastná. Bude mi to ešte dlho trvať. Viem. No a? Aké by to bolo, keby sme všetko dosiahli rýchlo a ľahko? O ničom. Kto by tak chcel žiť? Nik... Aspoň ja nie. Budem silná. Musím byť. Chcem. A začnem žiť po svojom. Tak ako chcem. Som sama zvedavá, čo mi to prinesie. Nechcem už zažiť smútok, ani žiaľ. Choďte preč. Preč z môjho vnútra. Nepotrebujem vás. Nechcem vás...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo bude teraz? Čo urobím? Kam pôjdem? Ako budem žiť? Čo chcem robkať? Na tieto otázky pozná momentálne odpoveď asi len Boh. Ja to tuším. Tuší to moje srdiečko, moja dušička. Ja im verím. Snáď ma nesklamú. Nie nesklamú. Klamú a sklamú len ľudia. Nie duše, ani srdiečka. Len ľudia.... To som sa naučila. I keď im verím. Áno verím. Prečo nie? Verím... Dokým ma nesklamú... Potom je to už ťažšie.

Môžem byť momentálne rada, že mi nevzali srdiečko úplne. Ostalo mi. Aj bije. Nemá pre koho, ale bije. Lebo chce. Aj ja chcem žiť... 

Dominika Kosmálová

Dominika Kosmálová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajné dievča, ktoré ma rado život, ľudí, rada sa usmievam. Milujem úsmev a ľudí, ktorí sa usmievajú. Však prečo neurobiť tento svet krajším, keď to ide tak ľahko? Jedno malé, príjemne a úprimné gesto... Vyskúšajte ho a uvidíte, že zlepšíte náladu nejednému človiečiku... :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu